Två underbara mumsbitar

Har världens bästa syster och kompis! Älskar er Sofie och Martina :D Tack för idag hihihih. Idag var jag och Sofie på väg att hyra film och ha en liten mysdag men sen fick jag ett sms från Martina och hon ville att jag skulle komma till hennes jobb idag igen :D Så klart gjorde jag de! Ville hjälpa henne och förgylla hennes dag igen hahahah :D så jag och Sofie åkte dit :D och ännu en mysig dag där igen:D hahah Martina fick göra sina supergoda drinkar idag igen:D FAST idag fick jag en liten bild på henne också medans hon gjorde det mohahaha :D:D ni ska få se.. Idag har jag verkligen haft det mysigt med min kära syster Sofie :D det var länge sen hon och jag verkligen umgicks! Så idag blev det underbart :D.. TACK ÄLSKADE SOFIE, ÄLSKAR DIG <3<3


 Martina när hon gör Strawberry margarita :D




XoXo. Caroline Christine Carlsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gullig du är! Älskar dig också! PUUSSS

2010-02-27 @ 12:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0