Äre stan på g?

Godmorgon allesamman.
Idag är det fredag och det är en varmig soligdag och inte vilken dag som helst. Idag fyller min farmor 65år så idag ska va dra in till stan och sätta oss ute med lite större del av familj och sedan gå ut och äta någonstans. Vi kommer nog röra oss mot Medis som vi alltid gör när vi är med älskade Pappa:) Jag tror att det här kommer bli en super dag och det är något jag verkligen behöver just nu allt känns rätt.. Just nu så ska jag överraska Sofie med lite frukost på sängen om jag hinner det innan hon vaknar upp (a) håller nu på kokar ägg för att göra världens godaste äggröra :D.. Och under tiden så ska mamma slinga mitt hår för min utväxt är hemsk!! Men men nu ska jag fortsätta med frukosten ses senare :D..


Jag och Natta i höstas


"Jag skulle gjort det bra!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0