Giffeldagen.

Ny duschad och fräsch! Sitter just nu i soffan och väntar på att min syster Sofie ska röka klart sin cigg så vi kan börja ha lite myspys i soffis. Vi bakade ju gifflar igår så vi ska smaska lite på dom nu och så blir det saft till! Vi ska titta på Valentine's day hihihi.. Snyggingen Taylor är ju med där, så det är ett måste ;)... kommer fan dregla "lite"

Idag har jag jobbat och det var skönt eftersom jag har varit ledig i 5dagar irad så fick mig en slappistid. Började 11:00 och slutade 20:00.. På ett sätt så är det är grymt pass o bra betalt och allt MEN vem vill jobba den tiden när det är SOMMAR ute?! Det är ju hela dagen på jobbet och missar hela underbara vädret. Men idag hade jag då tur eftersom det regnade ^^. Hoppas på att det är samma väder imorgon eftersom jag jobbar samma pass! Så jag håller tummarna.

Filippa kommer hem imorgon, hon landar runt 22:00 tiden så då ska jag träffa henne efter när hon har kommit hem och chillat ner sig lite! Fan vad jag saknar dig wiiiiie Can't wait.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0