Can you handle the truth?

Morsning påer.

Ligger just nu hemma hos Agnes i hennes säng och lyssnar på musik medans filuren duschar.. Idag vet inte riktigt vad som händer men jag vill iaf göra något roligt så att man skrattar så att man får magrutor, för det behöver miss Carro! Igår kom jag hit vid ungefär 22:00 tiden för att möta upp Martina och Agnes för att röra oss mot Statoil och handla lite godsaker så det blev läsk, chips och dipp :D... Vi rörde oss hem till Agnes och började kolla på film " Shutter Island".. Den va grym men fan va irriterad jag vart pga hur den slutade men men.. Kolla på den iaf! Sov hos murran i natt :D och vi tjockisar vaknar och vad tror ni vi äter till frukost ? Jo, Chips och drack läsk.. Fyfaaan Agnes nu får vi sluta med det här hahahah!!! Men aaja nu tänkte jag sätta på en film och messa lite Pyssäkreem.

En gammal bild på mig, agnes och marika..




XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0