För dom har tagit studenten, fyfan va ni är bra!

Morsning påer.
Sitter just nu och tänker på om det är för kallt ute för shorts och kortärmat? Det ser nästa ut så. Ska snart möta upp Ibbisen för att gå till Paulskiosk och hälsa på dom andra som sitter där nere " Dom som tjatar om att man ska komma;) ". Idag kanske jag ska på Frysens studentskiva med Ippelippa :D Det skulle vara najs! Men det beror på hur mkt det kostar och vad pengarna säger Ja till! Så så ser det ut just nu iaf. Men men nu tror jag att jag har kommit på vad jag ska ha på mig så vi säger hejdå, Pussepuss påer.




Grattis allihopa som tar studenten nu!


XoXo. Caroline Christine Carlsson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0