Du ser ut som Catwoman

Hahahah sitter just nu och blir målad till Catwoman. Ska ikväll på en skiva hihi vi blir bjuda och behöver inte alls betala, allt är redan klart :D Så sitter just nu och väntar på att Agnes ska komma med tåget snart :D mihihi.. Jag tänkte vara en Cow boy fast girl mohaha men tänkte alla kommer vara så fina inte så överdrivna haha så då tänkte jag faktiskt spräcka den bubbla och verkligen komma som en KATT haha. Och det kommer ju bli grymt eftersom min stora syster Sofie är make up artist :D och hoon är inte bara lite grym hahah, sååå aa jag kommer bli gryym ikväll :D Jag tittar in lite senare sen igen och visar hur och jag Agnes kommer se ut ikväll ;) byebyee


XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0