Just Perfect

shohejsan.

Är på ganska bra humör just nu, har tänkt mycket idag och tänk på vad som ska vändas upp och ner nu här i livet! Har bra planer just nu och ska absolut bevisa det för en person och den personen vet vem den är. Tack och jag älskar dig verkligen. Va nyss och lämnade Badr vi träffades en snabbis och snackade ett tag:D Och just nu sitter jag, Sofie och mamma kollar på en sjuk grej på tvn HAHA det är massa vuxna människor som åker på små lok hahaha då menar jag riktigt små! HAHAHA vi dör av garv här.

Idag har jag jobbat med Boris och Christoffer hahahah. Gick förbi Delin idag och där va Christoffer. Det var meningen att vi bara skulle hälsa och kolla hur det gick för honom eftersom idag var hans första dag där alldeles ensam. Men vad hände ? HAHAHAHA jooo vatten krig hahahah tillslut hamnade jag i disken HELT BLÖT HAHAHAHAHAHA.... Jag dör hahaha! Men men sen fick man gå där med blöta kläder hahaha inte kul direkt. Men sen var Boris så snäll så jag fick låna några torra kläder av honom:) hihi min dag på jobbet idag var alldeles PERFA.



XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0