Today är Tuesday

Hej hej påer.

Idag är det tisdag och idag ska jag träffa Martina. Vi ska snart till Kista för att hitta något snyggt som jag kan ha på mig imorgon på kryssningen hihi! Har duschat och ätit klart så ska bara fixa mig lite snabbt. Efter Kista ska vi troligen till Stan och kolla på Chiles Minnes grej som kommer vara på plattan. Så om någon vill vara där och tänka på allt hemskt som har hänt så rulla dit. Det börjar kl: 18.00.

Imorgon åker jag på kryssning igen:D och det kommer bli så kul :D Dom tjejerna jag ska åka med är Jag, Agnes, Jennifer, Filippa, Patricia och hennes kompis Mathilda. Sen så kommer jag träffa massa andra tjejkompisar och massa killkompisar och det kommer bli så kul. Det är synd att Martina inte kan följa med den här gången:(.. buhu men men hade ju med henne sist ;) hahaha oj oj oj Martina du mådde så bra eller hahahahah..

Men men har inte tid mer måste fixa klart mig:D Pussppuss påer vi hörs senare.

XoXo. Caroline Christine Carlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0