Friday

I fredags var jag på fest hos systrarna Bouzaiene och en jätte trebligt kväll! Det kom mkt mer folk än vad jag trodde + så trodde jag att det skulel vara tjejkväll men det kom tydligen några killar också. Grattis igen tjejer, hoppas ni hade en underbar dag för det hade jag iaf! Kom dit runt 9 tiden, ville springa och köpa en varsin blombukett till dom båda så så blev det. Pauli och Maki mötte upp mig på Sollentuna station. Vi kom dit började dricka lite och hehe vad tror ni jag drack? Jo, Tequila och cider mihih.. Jag Pauli och Naim delade på en flaska och haha fyfan va kul vi hade.. Vi kunde inte sluta skratta haha :D Stanna tills klockan var tolv så jag kunde säga grattis till dom fina tjejerna så då vart det lite röjj. Sen efter jag sagt grattis hade jag och Naim bestämt oss för att gå till Olearys och fortsätta dricka där, älsklingen och alla va där. Och vi får ju inte glömma, vi drog med oss Johana också hihi.. Så på Olearys va det riktigt drag och alla va på glatt humör, så det vart en hel lycka kväll för mig! Hur vad er fredag?















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0