It's gonna bee a good night

Har precis ätit underbart god middag! Jag gjorde potatisgratäng och mamma gjorde ordning köttet, Filippa och alla tyckte att maten vart super god så vi lyckade :) Innan maten så hoppade jag in i duschen och nu så väntar jag på att Sofie ska duscha klart så vi kan börja fixa oss inför kvällen! Vi ska dra till Olearys i Sollentuna ikväll så vi blir ett litet gäng som drar dit! Det blir jag, Sofie, Frida, mamma och Jenny än så länge men kan lova att det kommer mkt folk där borta såå ååh va jag är taggad :D Frida kommer hit snart och då ska vi börja föra lite, vi har vodka med päronsmak och lite fin som vi tänkte dricka!! Ikväll kommer de blir en grym kväll, Filippa kanske kommer dit sen det beror på om hon ska ut med några andra tjejer annars lovade hon att komma, så jag håller tummarna att hon kommer till Olearys i stället hihihi :D:D Nee nu ska jag sätta på musik och börja fixa mig CHAAOO :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0