Think twice

Chena Chena! Sitter och kolla på bildern från sjukhuset, ni vet när jag bröt bäcknet! hahah ser hemsk ut ingen fin syn.. Satte ihop etyt litet collage på dom lite finare bilderna haha.. Fyfan det var ingen kul upplevelse, har lärt mig att jag inte är lika smidig som jag kan varför 10 år sen haha.. SKA INTE GÖRA OM DET!! haha fyfaan, varför lyssnade jag inte på dig Ibbe? Han sa åt mig att inte klättra men jag vägrade lyssna så aa, BOOM jag låg nere pån marken och sen helt plötsligt va ambulansen där och sen så låg jag på sjukhuset i tre nätter och fyra dagar! Aj aj aj carro, nu har du väl lärt dig? MMM tänk två gånger istället för en gång. Men iaf haha hade de lite kul iaf så får se på det istället för de dåliga:) haha titta på dom "fina" bilderna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0