Hos agnuuus

HOS AGNES!

Nu sitter jag i Agnes rum och ska snart fixa mig, väntar bara på murris. Hon sitter och äter just nu i köket med familjen. Själv så åt jag pizza innan jag kom hit, jag och Sofie kunde inte låta bli att köpa det hehehe.. Fifaaan nu ska vi bli taggade inför kvällen :D Lyssnar just nu på Rihanna - only girl (in the world) och det lyckas få mig taggad ;D,..  Nu kom murris så nu är det dags att fixa osss byyyye byyyyyye ;D


2008 hos mig, Rebeccas överraskningsfest. Agnes och "Fina" jag hehe...


Kommentarer
Postat av: r.s

det var ett kul och lyckaDt kalas! och mig fann man i badkaret.. men icket själv;)

2010-10-08 @ 21:55:23
Postat av: Carro

hahah det berömda badkaret hahaha ;)

2010-10-10 @ 21:37:26
URL: http://puumpkin.blogg.se/
Postat av: Williamlive

Interesting site. Worth the visit!

2011-05-29 @ 20:30:15
URL: http://williamlive.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0