I can't stop this feelin

Hejhåå.. idag har jag varit bakis hela dagen, jag och Ibbe har bara legat tills sängs.. Vi kom kanske upp vid 19:00 tiden då mamma hade lagat godmiddag till oss Rostbiff med potatisgratäng och det var riktigt gott och det gjorde susen.. Igår drog vi till Kista för att bowla och sitta på Olearys i Kista men Ibbe hade glömt sitt leg så vi vart nekade! Så vi drog till Sollentuna och satt där och kollade på Real Madrid matchen som dom vann med 4-1, gissa om Ibbe vart glad haha.. Ibbes grabbar kom och satte sig med oss och drack oså :D hihii hade en kul kväll iaf! Sen drog vi vidare till Stinsvillan och de va tomt där och de var faktiskt skönt så där satt jag ensam tjej men kanske 10 grabbar hahah det var faktiskt en kul kväll, de får vi göra om :D och så bjuder jag tjejerna också om dom vill såklart :) Fick inte direkt några bilder ingen av dom gillar att vara me på kort :( då bjuder en bild på mig på väg ut till bussen PUSSPUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0