Money never sleeps

Sitter och fönster shoppar på Nelly. Fyfan vad man hittar grejer, man vill bara slösa pengarna man har! Är ganska duktig på det, men nej den här gången ska jag vara försiktig på riktigt. Jag och Agnes sitter och suktar varandra genom datan. Skulle egentligen träffat Agnes idag men det blev inte så. Vaknade imorse när jag egentligen skulle gått och kände hur dåligt jag mår, ja baa va faaaaan!! Aa kunde inte resa mig upp så stannade hem. Vi som skulle äta på Tacobar i Stinsen och kolla på alla rea grejer ju.. Men men någon annan dag! Imorgon har hon och jag planerat på dra ut så vi får se! Det är därför vi är hemma idag för att orka med morgon dagen. Jag är ju inte ensam om att vara sjuk Agnes är ju också det. Jag kanske ska få sällskap av baby idag men det är inte hundra eftersom han också är sjuk. Så det beror på om han orkar komma, jag förstår om han inte gör det! Men då kan vi titta på barnfilmer tillsammans och köpa lite gott gott och krya oss tillsammans <3 .. Agnes imorgon ska vi ha kuuul, OKEJ? Party party like old times hahahaha tänk på Alanya ;).. Goda tider nya tider JAAAA!! hahah jag längtar så..



Kommentarer
Postat av: agnes

jaaaaa krya på oss hhhihihi så vi kan dra ut imorgon :D:D:D <3

2010-10-07 @ 20:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0