So sick

Ja, jag är nog sjuk! Min syster har smittat mig. Ibbe är tydligen också jävla dålig, han var lite varm i pannan. Idag skulle jag gått ut egentligen med Filippa, Linda och deras kompis Elias men jag kände mig inte så bra.. Åkte till Sollentuna för att träffa älsklingen en stund och då helt plötsligt hamnade vi på Sollentunabion hahaha dom små salongerna asså.. Jag och älskling titta på Inception och den var så grym!!!! Om ni inte har sett den så titta på den, det är något jag verkligen rekomenderar. Är hemma nu och känner mig ännu sämre än vad jag gjorde innan:( Ska snart lägga mig här i soffan med mamma och syster och titta på en ny film som inte har kommit ut än på bio, den heter The Last Airbender och har hört av älskling att den är skita bra. Så, så har min dag sett ut och forsätter med film. Nu ska jag gå göra lite te och krypa ner under varmt tjockt täcke! Kanske tittar in senare, hejdå så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0