Sofie make up artist

Aa visst hade man hål! Har fått tid den 8:e november och då ska jag laga hål.. Åkte iväg så att jag hann sola innan jag gick till tandis och idag fick jag ganska mkt färg hihi. Ska sola en eller två gånger till så är det perfekt, man vill jute vara för brun det är ju inte sommar längre tråkigt nog... Men iaf då är man inte ett vandrande spöke iaf hahah.. Imorgon ska jag kanske möta upp murris en stund oså kanske äter på tacobar vem vet ;)... Sen har jag ingen aning vi får se :) Nu är ska jag äta lite gott gott Sofie kom precis hem från jobbet så vi ska ätis.. Juste glömde berätta Sofie har fått jobb på Make up store ute på Arlanda, ni kanske har glömt men hon är ju utbildad make up artist!! HHIHI GRATTIS SIS, du är så gryym på det du gör <3<3 men ska ätis nuu hejduuuuuuuu

Min syster Sofie som har sminkat mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0