Listiilist

Det där eller det här:
1. Kärlek eller pengar? Kärlek
2. Vin eller öl? Vin
3. Dag eller natt? Natt
4. One night stand eller förhållande? Förhållande
5. Tv eller internet? Internet
6. Pepsi eller cola? Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? En mix av båda två så blir det bra
8. Färgfoto eller svartvita? Färgfoto
9. Telefonkontakt eller face to face? Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? Inget av det


Tio "Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? Haha en gång med min kusin Emelie
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? Vad är det för fråga??????
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Jappp..
4. Har du nånsin hoppat bungy jump? Nejjee men jag vill!!!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? Nyligen så klättrade jag i ett träd och föll 4-5m (brötbäckenet) + 12 veckor med kryckor KUUUL!
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? Tårta är inte mig grejj
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? ALDRIG, är inte hämndgirig
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Inte behövt hihi
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? Inte vad jag kommer på :)
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? Ibland men inte så ofta


Tio Känslor:
1. Saknar du någon just nu? MIN GOOGI hela tiden...
2. Är du glad? Jaaee
3. Är du fundersam? Inte just nu
4. Är du uttråkad? Nejdå har ju sällskap
Här hag jag en fråga, varför i helvete saknas det tre frågor?!
8. Är du chilenare?
Haha nee inte nånstans
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej det var ett bra tag sen:)
10. Gillar du någon just nu? gillar är det minsta man kan säga <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0