När man väntar kan man göra detta!

SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu: Nejjee:)

2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta: Långa såklart

3. Är du redo att satsa på ett förhållande nu: Jaadå deklart

5. Har du en kk:
NEJ!

6. Har du kört oskyddat nån gång: Jaa.. (skäms)

7. Har du playat någon nångång: Vene om jag kallar det att playa

8. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig: Aarå, de va barnsligheter

9. Har du någon kille/tjej på g nu: TILLSAMMANS!

10. Haft sex på fyllan: Såklart

11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de?: JA!

12. Sparat något från ett gammalt/sista förhållande/förhållandet: Japp det har jag

13. Somnat gråtande pga kärleken: Tyvärris

14. Varit på en blind date: Haha neeej

15. Har din pojkvän/flickvän sårat dig någon gång: Nu varande nej, gamla JA!

 

FAMILJ/BOENDE

1. Är dina föräldrar skilda: Ja, men dom fungerar utmärkt som vänner

2. Har du några syskon och isåfall vad: Två store systrar

3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa: Jarå så som familj gör!

4. Bor du i lägenhet: Japp

5. Har du eget rum: Inte för tillfället

6. Har du enfärgade tapeter: Japp

7. Har du gjort i ordning ditt rum: Jaaåå

8. Har du en tv i ditt rum: Japp

9. Stor eller liten säng?: STORIS

10. Är dina syskon jobbiga: Ibland men så ska de va

11. Har du dator på ditt rum? Min bärbara :)

 

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän: Jaa <3

2. Är du ofta med dina vänner: Så ofta vi kan!

3. Vad leker ni när ni träffas: Hemligt hihi

4. Bästa minnet med nån vän: Det blir svårt finns så många underbara minnen!

5. Vilken är din äldsta vän: Frida om jag ska välja någon jag fortfarande umgås med. Annars Eugene

6. Kan du vara dig själv med dina kompisar: Såklart varför vara någon annan

7. Har du bråkat med din bästa vän: Nee inte bråkat eller tjaffsat :) Slutade prata ett tag bara me en av dom

8. När hade ni olika meningar senast: hahah

9. Hur längesen var det du träffade din bästis: Förrigår träffa ja båda två!

10. Har du alltid kul med dina vänner: ALLTID

 

ÖVRIGT

1. Har du nånsin haft utegångsförbud: Nee aldrig :)

2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster: Ibland när jag har tråkigt:P

3. Längtar du till sommarn igen: Om jag gör! ME LOVE SUMMER

4. Mår du bra när du kollar i spegeln: Beror på om någon står vid min sida:)

5. Hur svarar du i telefon: Olika

6. Vill du ha barn: Längre fram i tiden ska jag ha fem underbara barn!

7. Har du gjort något olagligt: Hehehe va menar du? (ängelgubbe)

8. Vill du så får du gärna berätta vad: att jag ska försöka resa iväg med Googi

9. Har du några tatueringar/piercingar: Navelpiercing och hade näsan (använder aldrig)

10. Hatar du någon riktigt mycket just nu: Hatar är ett starkt ord.

11. Vem städar oftast ditt rum: Hehe mamma eller jag!!

12. Favorit plats på jorden: Favorit vet ja inte, men älskar att vara på klubbviken en ö i luleå

13. Längtar du dit: Som fan.. nästa sommar

14. Gillar du att sjunga: hahah älskar att sjunga men låter HEMSK!

15. Har du egen dator: Jaa :)

16. Hur mår du idag: Täppt i näsan!

17. Gillar du din klass: Går inte i skolan :)

18. Har du mycket pengar just nu: Om några timmar.

19. De värsta du vet: Falska människor.

20. Vad vill du jobba med sen: Hmm, ingen aning men ska söka till klädesbutik

21. Har du några tatueringar, hur många: NUN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0