Keep thinkin' of me, doin' what you like

Sitter i köket och lyssnar på musik medans mamma har vandrat iväg och handla lite mat!! Hihihi hon är så snäll som går och handlar åt mig (a) känner mig jätte dålig idag, ont i halsen seg som feberseg! Men gissa va jag ska äta? Hamburgare med pommes frites haha jag har varit sugen på det i 2 dagar nu.. Så nu blir de av ;)..

Bläddrar genom Nelly hemsida och jag dör av alla snygga grejer! Jag vill bara shoppa för dom här pengarna.. Har hittat lite på Bik Bok som jag ska handla, ni får se sen när det är gjort. Jag måste verkligen rensa min garderob igen haha mamma råkade blanda ihop dom kläderna som jag tänkte sälja/kasta med dom jag ska ha kvar. Men den här gången ska jag resa mer känner jag, jag vill förnya min garderob lite! Så det lär jag väl göra snart hehe..

En bild på mig där jag tror att jag är världens snyggaste hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0