Gangistah Sistah

Trött tjej sitter här.. Sofie har fått hem nytt smink idag så hon ville sminka oss lite och ta några kort! Vi lyckades typ inte få någon fin normal bild men ni kommer får se lite mongo bilder (nån enstaka är bra) .. ÄR APTRÖTT så jag tror att jag och min kära syster kommer krypa ner i soffan och sätta på någon film och ha lite mysmys tillsammans. Fan tror jag börjar bli sjuk, min dumma syster har nog smittat mig den jäveln!!!! Om jag mår bra imorgon så ska jag fan sola, såg mig själv i spegel och jag såg ut som ett vandrande spöke och då är det illa, så a jag får ta mig i kragen och sola lite. Nee nu är jag trött, titta på bilderna istället shooheej :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0