Vad ska jag skriva här då?

Ny duscha och fräsch.. fyfan vad jag älskar o duscha, det är typ det skönaste som finns. Det är så avkopplande och så blir man ju helt ren.. Ska snart kolla på Paradise hotel med mamsi och syrrsi på datan.. Missade avsnittet medans jag var i Rotebro. Tänker inte sitta hemma för att se på tv hahaha så desperat är jag inte, har ju andra saker för mig. Tror inte jag kommer följa serien men måste ju bara se alla karaktärer. Sen efter det tänkte jag kolla om familjen Carlsson ville spela Yatzy med mig, annars så kommer jag måla naglarna eller det kommer jag nog göra ändå :) Hmm tror det blir turkost eller babyrosa, va tycker ni? Tror jag ska boka tid för att göra naglar det var så länge sen och det är så fint med fina fräscha händer, tycker sånt är jätte viktigt! Får kolla om Sandra har någon tid över ;)... Men nu ska jag titta på P.H Chaoo




Fin tjej i Grekland 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0