Home sweet home

HEMMA och det är hur skönt som helst även fast jag sakner er i Grekland men vi ses snart igen. Kom hem i torsdags och blev mött på Arlanda av mamma,pappa,Filippa och GoogisenIbbe. Det var underbart och se deras ansikten man har saknat dom så mkt. Så nu dom här senaste dagarna har jag bara umgåtts med alla.. Ibbisen har sovit här varje dag och det känns så skönt att ligga vid hans sida igen och dessutom att få sova i en riktig säng ingen krockig bäddsoffa hahah men det var värt det! På tisdag ska jag på läkarbesök för att se om allt har läkt bra och det känns faktiskt som det så får hålla tummarna. Orkar inte längre gå med dom där jävla kryckorna!!!! Så snälla låt mig bli av med dom.. Imorgon om jag har kraft nog så ska jag åka till stan och träffa Filippa på hennes jobb medans hon jobbar, det är inte helt säkert men får hoppas, ska iaf till mitt jobb imorgon och skriva på lite grejer och fixa med lite nya tider och sånt.. Så snart är det dags för mig att sova så att jag orkar med allting imorgon! så ska chilla lite till seeeen sooviiis .. Peace :)

saknat dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0