Like a movie

Halloj :) Nu är jag hemma hos systeryster hihi, mamma måste tyvärr åka iväg ett tag men hon och Sofie kommer komma hem samtidigt ikväll och det blir väl runt 20.30 tiden om inte lite senare. Idag är det jag som kommer vara kökfrun ^^ och självklart lagar jag den godaste maten, idag blir det potatisgratäng med fläskkarré på spett med en grymt godmarinad som är HOT, så står det på förpackningen iaf hihi.. Jag vet att ni blir sugna, ni får ha tålamod jag ska laga mat till er också någon dag haha ;). Egentligen hade jag velat grilla ute men vi får använda elgrillen eftersom klockan kommer vara så mycket när dom kommer hem och då kommer solen inte vara lika mysig som den är nu :(.. Men men, det får bli någon annan dag den här veckan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0