2011-04-14

Hallåååå nu är jag äntligen tillbaks :D.. Har haft en mysig solig dag idag hihi! Åkte till Sollentuna centrum och mötte upp mamma och Sofie, gick runt o njöt av solen. Sedan gick vi till Lilla rött och åt god mat, dom har grymt godmat där så jag tipsar verkligen er att gå dit hihi :D Det är ingen resturang så men det finns pizza, pasta, sallad, hamburgare och sånt så ni förstår nog vad jag menar :)

Idag kommer min älskling hit och hälsar på, han kommer sova över här och nu har vi äntligen fått ihop min underbart sköna säng :D Sov i den inatt och jag ville verklingen inte gå upp, jag ÄLSKAR min säng!!


Söta syster Sofie

Jag och min underbara mamma

Min goda kebab höhö

Sofie pizza med salami

Och mammas goda pasta, dör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0