Dancin' around the truth

Nu är jag hemma igen, fick lite färg hihi :D.. Tänkte ringa agnes snart och så ska jag börja fixa mig, tänkte jag. Ibbe ville att jag skulle komma till Sollentuna innan och äta med han, Ahmed och ahmeds tjejkompis så varför inte liksom? Filippa jobbar till stängning, Irma ska träna innan och Agnes är på några jobb intervjuer :) Så lär väl mötas upp i stan hihi börjar bli riktigt taggad, ska kolla igenom kläder för jag vettefan vad jag ska ha på mig PANIK!!! Iaf ska börja piffa till mig lite..

Bjuder på en gammal bild på mig, Filippa och Agnes haha




P.S är fett irriterad att man inte kan lägga in musik längre :@.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

De kan man viiisst! :)

2011-02-05 @ 19:00:07
URL: http://mikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0