I Ain't Thru

Ojojoj imorgon måste jag upp tidigt, kanske dags att sova? Vi får se känner mig faktiskt trött men som alltid blir man väl pigg så fort man lägger ner huvudet. Imorgon har jag möte med arbetsförmedlingen ska på en CVkurs så det är ju ganska bra, det är bara att den kommer hålla på i 2 timmar och hur många gånger tror ni att jag kommer nicka till? Jo många gånger hehe (länge sen man var i skolan).. Sen måste jag förbi Sigtuna komun och fixa lite mer papper och sen är min dag fri :) Va ska jag göra då? Gymma kanske, vi får se vad som dyker upp :)..

Fan vad ont jag har!!! Jag fick helt plötsligt ont i min tand, en ilning ni vet! Så fort jag äter eller dricker så känner jag hur det smärtar men det är tur att det bara är en tand. Kanske det är tandfyllingen (heter det så?) som har försvunnit lite men faan va det gör ont.. MURRA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0