I really really really do love you.

Kom precis hem och måste snart röra mig igen.. Äter lite fattigariddare just nu för att mätta magen lite. Idag har jag gjort klart ännu ett till cv och ni undrar säkert varför jag gör flera olika? Jo fick lära mig att man ska ha olika cv:n till olika jobb! Man kan ju inte söka olika jobb som t.e.x resturang jobb, matbuktik, dagis eller aa ni vet vad jag menar. Då är det meningen att man ska ska ha flera olika, så nu har jag tre st klara :) Känner mig jätte duktigt hihi.. Aa nää måste små stressa lite, ska iväg en snabbis sen måste jag hem och fixa mig :)


IDAG HAR JAG OCH MIN ÄLSKADE ÄLSKLING 6 MÅNADER TILLSAMMANS!! FA VAD JAG ÄLSKAR DIG<3..
Berättar mer sen om vad vi tänkt göra :)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0