I'm like a bird I like to fly away

Ojoj hahah och jag som trodde att jag skulle vara duktigt på att blogga idag, men inte var jag det hehe.. Idag var min syster ledig från jobbet så tog vara på tiden och spenderade min dag med henne :) Vi kanske inte har gjort något speciellt men det var iaf skönt och bara få va med henne. Just nu sover dom båda två (mamma,sofie) och jag sitter vaken som alltid!! Imorgon blir det kurs igen, varje dag förutom helger. Känns ganska skönt faktiskt, vaknar tidigt och sen har man hela dagen på sig. Om jag ska vara ärlig så brukar jag vakna när min kurs har slutat :$ Kursen slutar 12.00 såå aa har alltid sovmorgon.. Men men nu är det ändring på det och det känns faktiskt skönt :)

Är inte tillräckligt trött än så ska chilla lite på datan och titta på tv samtidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0