Jag är faktiskt duktig på laga mat :)

Ojojoj vad tiden flög iväg är klockan redan så mycket hehe.. Sitter i soffan medans alla sover, som vanligt! Men börjar känna mig ganska sömnig så får se om jag lyckas somna bättre inatt än igår.. Fyfaan vilken jobbig natt, somnade kl 07:30 nångång och gissa hur många gånger jag vred och vände mig, aa kan inte ens räkna!!


Idag lagade jag maten här hemma och det vart riktigt gott! Idag blev det klyftpotatis i ugnen som jag la lite olja, grillkrydda och pressade lite vitlök på RIKTIGT GOTT, sen så hade vi fläskfilé hemma men ingen marinering så jag mixade ihop lite grejer själv och i den blev det, olja, pressade massa vitlök (du väljer själv vilken mängd), chilipulver, cayenne och lite grill krydda och det vart hur gott som helst!! Älskar att testa mig själv när det gäller mat hihi och det lyckas alltid blir gott :D OJ vi får ju inte glömma salladen jag hade till och där hade jag tomat, gurka, sallad, olja och italiensk salladskrydda (dock hade Sofie sin egen sallad) hohooo vad god maten var idag :D.. Tog lite bidler faktiskt.

Haha ni får en bild på mig på köpet, medans maten fixades i ordning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0