Med dig har man alltid kul :)

Hallåjaa nu är jag hemma eller har varit hemma ett tag nu :$ fastnade vid tv, det var filmen Juno på tv hihi! Känner att jag har lite huvudvärk, jag tror att jag har druckit för lite vatten idag ajabaja.. Just nu tittar jag på Criminal minds och tror väl att jag kanske kommer sova snar, känner att jag är en liten tröttis så får se. Juste tänkte bara säga att jag har haft det jätte mysigt hemma hos Frida, mycket skratt kan jag säga haha! Wiie vad jag älskar Frida, ska sätta in lite bilder från igår och idag :)

Nellie snodde vårt godis..

Hon vart inte glad när vi tog tillbaks det :O..

Men det sket vi i, vi vart ju glada av att få det tillbaks ;)

Iskall sockerdricka är ju alltid gott :)

Och sen låg jag och Nellie degade i soffan.. (idag)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0