Myssöndagen

Jag chillar o chillar i soffan, tror jag börjar bli sjuk! Blev nog smittad av Kattis kompis Samar i fredags hehe.. Hade planerat o träna men vet inte om det är någon bra idée???? Kanske borde avvakta lite granna.. 

Igår hade vi det jätte mysigt och middagen blev hur god som helst. Gjorde grillspett med kyckling fast i ugnen och det vart också skit gott, sen hade vi ris, ruccola sallad med tomater (olija,salt,citron), coleslaw och tzatziki :D Juste haha höll på glömma förrätten, det vart faktiskt två olika! Sofie och Maria tog rostamacka med sallad och skagenröra, jag och mamma tog rostat bröd och stekte dom i smör och vitlök så aa det vart vitlöksbröd och det var grymt gott. Till efterrätt hade vi lite olika saker, där blev det hallonpaj bakad av Sofie, Maria tog med sig bär och satte in ugnen i en form och sedan rev hon vit choklad och kokos och la över det på bären (till det har man vaniljglass), jag själv kockade hallon i en kastrull (också vaniljglass till) så aa de var en riktigt fetis dag hahaha.. Det var jätte mysigt och vi ska göra om det så snart som möjligt! Tänkte sätta in dom få bilderna som vi tog igår :)

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååhhhhhhhhh allt var så himla gott!!! Måste hinna göra om de innan jag åker igen :)

pussss på er!!<3

2011-02-28 @ 23:08:08
URL: http://traveldiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0