Roman's revenge

Hejsan, vart visst lite dåligt på att blogga ändå hehe.. Just nu sitter jag hemma och bara tar de lugnt, verkar bli en sån dag idag :) Va med min habi för ett tag sen men han åkte hem. Igår så åkte jag och träffa Ibbe och så hamnade vi på Paddys med han och hans grabbar, hade faktiskt riktigt kul! Vi började på botten våningen men sen senare trappade vi upp ett steg och där fortsatte kvällen där :D.. Det var jag, Ibbe, Erik, Soufian, Hagop, Adrien och sen några till :) Tyvärr så stänger dom ju kl 01:00 så där "slutade" kvällen, jag och Ibbe älskling hem till mig och åkte förbi statiol och åt och sedan så deckade vi båda två i sängen runt 04:00 heheh vart ganska sent ändå :)... Vad har ni gjort då och hoppas ni har en trevlig ikväll :D:D

Tyvärr så fick jag inte med mig kamera så har inga bilder :(..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0