Sparris är gott

Hemma nu :) Idag blev jag nästan klar med mitt CV och det känns hur bra som helst, tror att det blir klart imorgon. Då är det dags att åka runt och lämna in hihi.. Sitter här med sofie just nu och vi funderara på vad vill äta idag, vi är sugna på riktigt gott kött höhö, så vi ska kolla in några sidor där vi kanske kan hitta något intressant recept :).. Hahaha vet ni vad jag äter just nu? hahah sparris, vart så sugen på det så jag ställde mig och gjorde några stycken till mig och Sofie! Och vet ni vad det roliga är, hahah jag har aldrig ätit sparris inte ens smakat och jag vart sugen hahha, det är för den där jävla reklamen om sparrisarna och det ser så gott ut när han ställer sig och lagar dom två pratande sparrisarna hahaha.. Aaaa roligt ju :) Men nu ska jag kolla lite recept sen ska jag väl gå och handla :)

Om ni har några bra tips på mat så är jag väldigt nyfiken ;)..



Min goda söta lilla sparris..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0