Tack för allt underbara Habi <3

Wiiiie vi hade det jätte musigt igår och idag måste jag påpeka hihi.. Filmen var grymt kul haha vi satt och skratta igemon hela filmen eller nästan det fanns ju lite fina scener också! Vi åt jätte god mat måste jag säga och som vanligt vill Ibbe älskling alltid ha min mat även fast han tror att hans mat är godare när jag till och med säger nej, och va händer haha han vill ha min mat! Vi hade det jätte mysigt så att han till och med följde med hem hihi busiga vi är.. Och nu sitter jag här och han åkte för lite mer än en timme sen :) VI FÅR INTE GLÖMMA att han köpte en jätte fin vit topp från Salt hihi, tack älskling du är bäst<3 ÄLSKAR DIG...

 

Gottgott till bio + lite godis.

Tycker den här bilden är lite gullig haha MEN våra näsor är inte normala haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0