Girl wuzuup?

Vad ska jag göra idag? Jo idag ska jag träffa Sanna och Dajana. Ska hem till hennes sen senare mot kvällen, hon slutar jobbet kl 20.00 om jag kommer ihåg rätt! Dajana och jag ska troligen mötas upp lite tidigare, vi får se hur det blir, hon skulle äta middag med familjen och det lär jag ju också göra :).. Vad vi egentligen skulle göra var att gå ut och ta några cider och så men pengar talar inte till mig denna helg så vi ska hem till henne och dricka lite vin, som jag har uppfattat det :) Det kommer bli kul hihi, Va ska ni göra då?

Tyvärr har jag inga bilder på mig, Sanna eller Dajana på denna data, IT SUCKS..

En gammal bild haha kanske 4årsen? hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0