Vilken lättnad

Home home home..  Det blev så att jag sov över där igår, kändes bättre och jag vart så trött helt plötsligt! Träffade en gammal kompis och pratade ut och löste lite grejer, kändes att det behövds.. Så tillslut satt jag där och med en varsin pizza med Sanna och Dajje och bara snacka igenom allt gammalt groll och nya saker som har hänt, känns som en tung sten har lyft bort från min axel!!!!! Så aa klockan vart mycket så jag sov kvar där och Dajje också.. Åkte därifrån runt halv två och mötte upp mamma i Sollentuna centrum och Dajje följde med så vi kollade runt lite i butiker och sen satt vi och åt på lilla rött MUMS.. Sen drog vi hem och nu är jag här och ska jag göra lite god sallad till mig själv hihihi tittar in lite senare <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0