2010 till 2011

Been busy, yepp yepp..

Har inte haft tid att blogga, dagarna har bara runnit iväg! Frida och jag fixade oss tillsammans sen splittrades vi, meningen var att vi skulle shotta lite Tequila men det hann vi inte, tiden bara flög iväg medans vi fixade oss.. så helt plötsligt satt jag på tåget haha.. Drog ju in till stan där jag mötte Filippa och tjejerna på resturangen Wagamama och HELVETE VA GOTT DET VAR, måste fan dra dit fort som fan.. Kom dit åt den gudomliga maten tiden bara flög iväg, fattade inte ens vad som hände typ följde bara med strömmen! Vi hamnade hos Filippas tjejkompis på Östermalm och fastnade där.. Lite halv kul sådär men de blev bättre! Gick ut vid tolvslaget och det vart galet!! Hade dessutom ganska mkt alkohol i mig :O:O:O... Aaa vene va som hände hahah men vi gick tillbaks men då hade Julia tappat bort sina hemma nycklar (stackare), så då drog vi hem till Nikita morbror som bodde andra sidan gatan och chillade där lite tills Julias daddy skulle komma och öppna åt oss igen! MEEEEEEEN vart så sugen att träffa min älskade syster som var i Medis på Tempel med Maxine och Lotti så åkte dit helt bara sådär, stannade där med dom och fortsatte dricka :D.. Sen drog vi till Mc donalds och handlade hem mat hem till Maxine där vi alla 4 skulle sova, och fan va gott det var den här gången med Mc donalds!!! Efter maten hade vi planerat att dra hem till en annan fest lite längre upp MEEN vi vart för sega så vi gick och slaggade med skön musik och sov så gott :D.. Det var min Nyårsafton, börja bra, gick i vågar, slutade bra!!!  Hoppas ni hade en gryym nyårsafton :)

Och förlåt Agnes!! Verkligen... jag känner mig jätte elak, förstår om du är arg! <333


Söta Frida som inte är helt sminkad <3

Den gudomliga maten som jag dör för..

Som Filippa också dog för...

Det söta kärleksparet hehe..

Gärda och Gördis här!

Tjejerna och mitt fina face :)

Heta Filippa och Nikita

Bästa och jag..

Det börjar röjas ;).. Fanny släpper loss

Vi de fina tjejerna hehe

Nikita, Filippa och jag innan tolvslaget :D

Där kom kom de nya året :D:D...

Ännu en gaalen bild :D

Folkm ramlade ( Fanny och Filippa) haha

Till och med Nikita och Julis, det går lite hett till ;)..

Julia, molly som tittar fram, Filippa och lilla jag hahah

Jag och bästa Filippa helt craaazy

Fanny, Filippa och jag så glaada :D

Lilla Niktita hittade jag så här hahahah..

Kom till Tempel där jag hitttade Lotti, Sofie och Maxine <3

Vi fyyyra :D

Mc dono.. Dock så är inte Sofie naken där under, det ser bara ut så!

Lotti och jag så snygga som poserar med maten haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0