Cheers to that freaking weekend

Tjeeenare :) Idag ska jag faktiskt ut höhö känns som att det har tagit för lång tid.. Men idag ska vi faktiskt ut och fira min syster 22årsdag som ni vet. Det blir Sofie, jag, Ibbe, Maxine, Lotti och Sana och kanske Agnes hihi ska få tag på henne nu :D Det ser ut som att Ibbe blir ensam kille igen hahah men ingenfara vi bitts inte ;).. Börjar bli riktigt taggad, Sofie och jag har redan börjat dricka lite vin höhö ;)..

Som ni ser nu så börjar jag och Sofie själva här hemma och Ibbe i Sollentuna för han skulle träffa någon och så :) Sen ska vi röra oss mot Maxines jobb och föra lite där tills hon slutar så vi kommer vara där ungefär runt 21:30 - 22:00 och tror Maxine slutar kl 23:00 och då ska vi dra igång festen på något ställe hihi :D Faaan va kul det kommer bli hihi :D:D..

Ne nu måste jag börja fixa mig, ska försöka locka håret själv för första gången hahahah vi får se hur resultatet blir.. Puss&Kram gummibanan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0