Sysselsättning

SENASTE:
Dryck: Passions juice
Telefonsamtalet: Mamsen min
SMS: Mamsi igen hihi
Sång du lyssnade på: Bruno Mars - Grenade
Gången du grät: Öhmm ingen aning

HAR DU NÅGONSIN:
Varit otrogen mot någon: INTE DÅ..
Förlorat någon speciell person: deffiner förlorat?
Varit deprimerad: Japp
Varit så trött att du somnat sittandes: ojojoj haha de är väl riktigt carro style

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Lila
färg 2:
Svart
färg 3:
Beige


I ÅR HAR DU:
Fått ditt hjärta krossat: Nejdå är så lycklig så :)
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja det är ju lätt hänt
Träffat någon som förändrat ditt liv: I år?? Kunde de inte vara förra året hehe
Fått reda på att någon har pratat om dig: Inte vad jag kommer på
Kysst en kompis: NEJ..

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Är typ aldrig inne på msn
Hur många barn vill du ha: 5 barn höhö
Har du några husdjur: Neejj
Vill du ändra ditt namn: Ääsh varför då?
Vad gjorde du igår runt midnatt: Låg och myste med min kärlek Ibrahim
Någonting som du längtar till: THERESE OCH ANTONIO, får inte glömma sommaren..
Vad lyssnar du på just nu: TV:N
Vad är ditt namn: Cristine
Singel/upptagen: UPPTAGEN

Stjärntecken: Stark OXE
Kille eller tjej: Huh??
Grundskola: Trollholmen skolan
Gymnasie: St: Eriksgymnasium
Hårfärg: Brunett
Längd: 162 typ
Piercings: Öronen, naveln som jag har varit dålig på använda senaste tiden :$
Tatueringar: Nej, men vill ha så ska göra när jag känner mig helt säker på vad jag vill ha.
Höger eller vänster: högerhänt? eller vadå?

JUST NU:
Äter du: Ingenting just nu men snart :)
Är du på väg att: ÄTA
Väntar du på: MAT

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn:
Ja såklart men ingen stress
Vill du gifta dig: Absolut
Karriär i åtanke; Jag har faktiskt ingen aning :/..

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon:
Båda
Kramar eller pussar: Pussar men kramar går också alltid försig
Kortare eller längre: LÄNGRE
Romantisk eller spontan: BÅDA
Snygg mage eller snygga armar: För mig är inte muskler viktigt!
Tatueringar eller piercingar: tatueringar
Känslig eller inte: Känslig
Ragg eller förhållande:
Förhållande, det är mer jag hihi


HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Neeejj
Haft sex på första dejten: Nej!
Krossat någons hjärta: Det kan man väl säga
Har du blivit arresterad: Aldrig hänt
Dissat någon: Jaa
Gillat din killkompis (mer än som vän): Jaa, se vart vi är nu? Together <3

TROR DU PÅ:
Dig själv: Jarå :)
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Japp de tror jag på
Himlen: verkar väldigt puffsig och mysigt
Tomten: SÅKLART ;)
Änglar: Japp

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Såklart man kan..
Vad kan du verkligen inte leva utan: Nära och kära!
Vad vet inte så många om dig?: Ingen aning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0